niedziela, 26 maja 2013

Pretty little liars

Na jakiś czas musiałam porzucić wyzwanie, ponieważ w moim życiu dużo się działo. Niestety dostałam nauczkę, że nie wszyscy ludzie są uczciwi. Zostałam okradziona i ponowne wyrabianie dokumentów zajęło dużo czasu i energii. Ale jest też coś co poprawia mi humor- w końcu rozpoczęły się wakacje. Po kilku najcięższych miesiącach w moim życiu mogę wreszcie zająć się tym co sprawia mi przyjemność. Zaczęłam od przeczytania książek, które odkładałam od dawna. Tym sposobem przechodzimy do meritum mojego posta, czyli książek. Ponieważ czytam ich bardzo dużo nie wiedziałam jaką "ulubioną" pozycję mam tu zamieścić. Postanowiłam więc znowu pokierować się przypadkiem i wybrałam lekturę, którą właśnie skończyłam czytać. Jest to seria książek napisana przez Sarę Shepard "Pretty little liars". Główne bohaterki to cztery młode dziewczyny, których drogi rozchodzą się po niewyjaśnionym zniknięciu ich przyjaciółki Alison. Po roku jej ciało zostaje odnalezione, a dawne koleżanki zaczynają dostawać smsy od tajemniczego "A". Książka porusza również inne problemy takie jak bulimia, narkomania, homoseksualizm, brak akceptacji, choroby psychiczne.
Na podstawie serii książek powstał serial, który śledzę od samego początku. Jednak fakty w nim przedstawiane znacząco różnią się od tych z książki.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz